Friday, April 8, 2011

Podvodníci z Topshop.com

Přesně před měsícem a půl jsem byla nejšťastnější na světě, když sem na Topshop. com objevila tyhle dokonalý šaty od značky Motel Rocks (100% stoji za shednuti), aniž bych tušila, že svoji tisícovku ani šaty nikdy neuvidim.

Po měsíci čekání jsem se vytasila s první emailovou stížností. Za pár dní s druhou, pak s třetí a někdy včera sem si uvědomila že se vážně snažim úplně zbytečně. Jediný, co mi za celou dobu přislo, byla nesrozumitelná odpoveď, která mě odkazovala na jakýsi zákaznický oddělení, který mě v druhý části mailu odkazovalo zase zpátky.

Těžko říct, jestli mám sílu s tim dál něco dělat. Popravdě asi ne, protože stejně nemám ponětí na koho se s tim ještě obracet. Nevim, jestli má v sobě tenhle příspěvek mít nějaký jednoznačný sdělení nebo poučení, snad jenom "velkou novinku", že se ani poměrně spolehlivejm stránkám nedá věřit. 
Nicméně sem se tu aspoň veřejně vyvztekala, takže vám děkuju a pánům a slečnám z Topshopu posílám obrázek krvelačné lasičky


15 comments:

  1. fiii, tak to me mrzi, ja teda zadnou negativni zkusenost s objednavanim online nemam, ale nezkouselas treba volat? telefonicky se podle me veci vyridi lip nez mailem...

    ReplyDelete
  2. Právě, to sem tam sice nenapasala, ale pořad ten telefon beru jako poslední šanci. I když prostě nevim jak ji to mam dokazat a tak, popravde jediny co mam, je pitomej email o potvrzeni objednavky :(

    ReplyDelete
  3. no zaroven mas urcite taky vypis z uctu, ne? Musis jit na ne tvrde! :))

    ReplyDelete
  4. a jo, to bych vlastne taky mohla kdyžtak předložit! budeš můj právník :D

    ReplyDelete
  5. moc me to mrzi, taky ma docela blbe zkusenosti s nakupem pres internet a placenim dopredu :( to je hruza des.

    ReplyDelete
  6. tak to som ešte nepočula, že TOPSHOP takto jedná ... držím palce, nech to dobre dopadne !

    ReplyDelete
  7. jasne ;) a kdyz to vyhrajem, tak chci za odmenu ty saty :D drzim palce, jeste to zkus ;)

    ReplyDelete
  8. ty šaty jsou úžasné , strašná škoda
    já bych byla naštvaná nejmín jako ty

    ReplyDelete
  9. fuuuch :( Ja si odtiaľ objednávam pravidelne a zatiaľ som žiadny problém nemala... Snáď ti nakoniec dorazia!

    ReplyDelete
  10. Krvelačná lasička :D:D:D
    Ne, je to strašný! Já si objednávám věci maximálně z eBay, tam nejde o tolik...
    já bych tam zavolala ;)

    ReplyDelete
  11. Zkusím to a pak dám vědět, tak držte palce :)

    ReplyDelete
  12. wtf?? Tak to je drsný... zkus jim poslat krvelačnou lasičku v příloze mailu a uvidíš ;)

    ReplyDelete
  13. SLÁVA! Tak mi konečně přišel lidsky napsanej mail, ve kterym se omlouvaj za ztracenou zásilku, že mi peníze pošlou nazpátek. Tak snad bude všechno v pořádku :) Děkuju za pomoc!

    ReplyDelete
  14. Ahoj, narazila jsem na tuhle stránku (článek), protože mám momentálně taky problém s objednávkou z Topshopu. Objednávka je zpožděná cca o týden. Chci se zeptat, jak to nakonec dopadlo s tvou objednávkou? Vyřešilo se to nějak? Šaty (popř peníze) došly?

    ReplyDelete