Sunday, June 19, 2011

Towel dress


a tucet poníků 


Pro Erika

22 comments:

  1. Skvělý fotky! Jsi kráska))

    ReplyDelete
  2. Ó, roztomilí poníčci. A vy jste skvělá, slečno!

    ReplyDelete
  3. jsi lahoda...budu si teď na tobě ujíždět (jako na koni). jen lehce, neboj.

    ReplyDelete
  4. ty máš vždy mega fotky! vždy, vždy!!

    ReplyDelete
  5. jsem rada, ze jsem na tvuj blog narazila, protoze je zuzovej!

    ReplyDelete
  6. ah strašne ti ich závidííím!

    ReplyDelete
  7. Jsi čím dál tím žůžovější.

    ReplyDelete
  8. týbrďo. ty jsi suprová.
    nikdo by asi nevypadal tak dobře při kousání do plastovýho koně ))

    ReplyDelete
  9. Žůžo! Já nikdy poníka neměla. Ani plastovýho :/

    ReplyDelete
  10. ty si bola v Texase? a tieto skvelé fotky si tam pre nás nafotila!

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  11. Ano ano, prave proto bude v pristi giveaway kovbojske laso!
    Dekuju!

    ReplyDelete
  12. juu ty si stále viac a viac super !

    ReplyDelete
  13. Jsi roztomila koketka, Erik musi mit radost ;)

    ReplyDelete
  14. ale nee! ako píšu..čím dalej vacsia hroza s tebou ;-)

    ReplyDelete
  15. jój si najkrásnejšia áchjo!

    ReplyDelete
  16. Kotě, bavíš mě čím dál víc!

    ReplyDelete
  17. strasne chutna si na tych fotkach! a cely tvoj blog je inak zuzo !! len tak dalej , moc sa mi libi :)

    ReplyDelete