Saturday, July 30, 2011

Komplex diplomacie

Když prší, neni se zvířatama v zoo žádná zábava. Hroch se nechtěl vynořit z vody a pavilon šelem byl zavřenej. Ale i tak to bylo za 1* (Erik mi koupil bílého králíčka), o tom víc zejtra i s fotkama.

Mimo to sme v Tróji objevili něco skoro stejně dobrýho jako zoo. Dvě zastávky před zoologickou zahradou je diplomatickej komplex z roku 1989, na kterej se rozhodně doporučuju jit podivat. Nedostavěná luxusní "čtvrť" pro zahraniční diplomaty, dneska v poměrně zachovalym stavu s dokonale mrtvou atmosférou. Něco pro mně. 
 Fotky E. (Já sem si trhala vlasy, že sem už všechen film vypotřebovala na papoušky)

14 comments:

  1. hele a když sis ty vlasy vytrhla, mohla bys mi jich pár darovat?

    ReplyDelete
  2. Já chci taky bílýho králíčka! :D

    ReplyDelete
  3. taky chci králíčka !
    mega jsi !

    ReplyDelete
  4. Největší šelma, seš stejně ty!

    ReplyDelete
  5. Toho jsem si tam nikdy nevšimla...dobrá budova!

    ReplyDelete
  6. tyjo, skvělý ten komplex!!

    ReplyDelete
  7. týbrďo,ten komplex vypadá suprově.
    a možnost jít do pražský zoo je nepochybně jedna z největších výhod bydlení v praze )

    ReplyDelete
  8. skvela taska, boty, sortky, vsechno!:)

    ReplyDelete
  9. Komplex je to supr. Alespoň ve školním roce slouží o volných hodinách na procházky s cigaretou naprosto perfektně... Zastávka busu se mimochodem jmenuje Čechova škola. Hawk.

    ReplyDelete