Thursday, July 19, 2012

TAKAMAKA BABY


Po čtyřech dnech strávených na Seychellách vím, že

skoro všechno se tu nazývá takamaka. Místní rum, stromy, vesnice a náše část hotelu.

na silnicích jezdí převážně japonská auta z devadesátých let, s vyjímkou pár jaguárů a fordů

kreolština je doopravdy kamuflovaná francouzšina

A taky že když se namažete čtyřicítkou, neopálite se vůbec, zatímco pokud se natřete třicítkou, spálíte se celí. A když se přecejenom opálíte správně, tak ste stejně pod plavkama bílí. Problematika opalování ovládla v posledních dnech moji mysl. Pravděpodobně to bude tím, že mě, zarputilou odpůrkyni oranžové kůže, na snídani i na večeři obkružují hejna hnědých němců v bílých přímořských oděvěch. Koneckonců čím závažnějším by se tu měl člověk zabývat.


20 comments:

  1. ááá, tak to ti závidím!:)

    ReplyDelete
  2. chci tam bejt ! ted hned!!! Aaaaaa

    ReplyDelete
  3. hahah děkuju! já bych tě tu docela uvítala, v mym věku je tu pravděpodobně jenom jeden obézní arab

    ReplyDelete
  4. hned by som sla :) Musi to byt supeeer

    ReplyDelete
  5. Já tam taky chci!! :)))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. hahahah :D super fotky, jen užívej!

    ReplyDelete
  7. tam chci!
    užij si to i za mě ;)

    ReplyDelete
  8. Moc krasny fotky. Hned bych jela. Jsem ted akorat nasla tvuj blog, musim follow :D

    ReplyDelete
  9. já se spálim kdykoliv a to i když se namažu čtyřicítkou :D na seychely bych taky jela:) my jedeme za týden s rodičema na mauricius, takže budu brzo řešit stejný problémy okolo opalování jako ty:D

    ReplyDelete
  10. musí tam být nádherně :)a pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  11. Krasne seychelly, hezke fotky, beautifil blog :-)

    http://donnaiveh.blogspot.sk/

    ReplyDelete