Sunday, August 19, 2012

ZPÁTKY K OLDSCHOOLU


Sukně (American Apparel) Boty (Adidas) Batoh (Longchamp) Náhrdelník (HM)

Otřepanej název?
Faktem je, že za poslední týden jsem se vrátila k tomu, co sem měla vždycky nejradši.
Mám zpátky svoje starý Adidasky a pár lidí. Asi není nutný zdůrazňovat, co z toho je důležitější.
Člověk občas dělá takový chyby, že pak jenom nevěřícně přemejšlí, jak to vůbec mohl kdy udělat a jakym zázrakem se to napravilo. 
Tyhle prázdiny byly jedno velký plus a mínus.
Ale zpátky k Adidaskám, který si zaslouží velký A, protože je už po těch letech považuju za bytost.
Znáte ten pocit, že máte boty, co s váma byly skoro všude a uctíváte moment, kdy ste je poprvý zahlídli? Pro mě sou to tyhle zažloutlý kotníkový tenisky.


10 comments:

  1. pro me zas me neznicitelne sandale, myslim ze je budu mit i v 70 desati :)

    ReplyDelete
  2. perfektne su ! hned by som ich bral ...moje topanky su hned velmi rychlo znicene takze neviem o com hovoris :p mozno trochu viem :p

    ReplyDelete
  3. Peknej outfit, ty boty jsou dost dobry :D

    ReplyDelete
  4. pěkný outfit,já mám něco takového s converskama :)

    ReplyDelete
  5. páni! boží oufit i fotky..a máš super prsa kdyby něco:D;)

    ReplyDelete
  6. vždycky dokážeš něčím překvapit tyjo!

    ReplyDelete