Wednesday, November 7, 2012

TUNDRA COLDWAVE

Volvo Tundra, další z mejch oblíbenejch konceptů od Bertoneho
Mimochodem kdo z vás věděl, že Bertone (autor Lancia Stratos, lamborgini Countach nebo Diablo) navrhoval Favorit? Finální verze byla sice oproti původnímu konceptu trochu osekaná, ale i tak je to zajímavá skutečnost. Dočetla jsem se o tom včera v jakymsi Automoto magazínu, když jsem čekala na závěrečný jízdy z autoškoly, který jsem nakonec dala, ačkoliv tomu pořád nevěřim. 
Pravděpodobně jsem byla tak zmatená, že jsem tim zmátla i komisaře.

Na poslech nenapodobitelný starý coldwave od Martina Duponta - Inside Out
Bunda (Topshop) Triko (Adidas Originals) na krku (Anna dello Russo pro hm)
Vyfoceno opět díky našem špionážním úspěchům v Kongresáku

7 comments:

  1. Replies
    1. Ještě mě teď napadlo, že ji zkusim vyspravit stříbrnym lakem na nehty...Třeba to ty drápance zakryje :D

      Delete
    2. super napad! budes stylarka :D

      Delete
  2. S tím Favoritem to nevím, to je zajímavé

    ReplyDelete
  3. triko potrebujem a autičko vyzerá ako hračka rozkošné

    ReplyDelete
  4. baro, super bunda! b.

    ReplyDelete