Saturday, May 18, 2013

PLANETA


Štvou mě chytrý lidi, blbý lidi, swag lidi, modrý a růžový vlasy, sójový pokrmy, kulturní znalci, conscious mládež, slovo management, když někdo prožívá saláty, bb krémy, spajks. Lidi, co si točej koncerty na mobil, super hyper vzdělávání na iPadech, když si někdo honí ego nad tim, že má nebo naopak nemá peníze a že neni dost cool brát cokoliv vážně. Hype, hate, hood, sequin, foodie, crop, fresh, memes a tenhle blog. Čim víc lidí znáš, tim víc seš nakonec sám. Čim víc věcí víš, tim míň tě toho zajímá. 

Takže nevim, za jakej to vzít konec. Nemám ráda lidi, nebo lidi nemaj rádi mě?


17 comments:

  1. "Čim víc lidí znáš, tim víc seš nakonec sám."
    a tak si hovorím, že je desivejšie, byť sám, alebo byť na niekoho naviazaná


    myslím, že u každého sa občas prejaví averzia voči spoločnosti ( jo a potom si za podivína )

    ReplyDelete
  2. Já jsem byla vždycky jiná než ostatní, a tak je mi to jedno, jestli mě lidi mají rádi nebo ne. Ale myslím si, že mě ostatní mají většinou rádi :D

    ReplyDelete
  3. mě buď maj lidi rádi nebo mě nenávidí. člověk si nevybere.

    ReplyDelete
  4. tuhle otázku řeším poměrně často.

    ReplyDelete
  5. hlavne ze ty si krasna a uzasna....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umíš číst? O tom tu nepadlo ani slovo. Krizovat muze absolutne nezavisle na tom co si sama o sobe mysli.

      Delete
  6. ja mam ruzovo modre vlasy, do kelu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nee to neni utok na osoby s barevnejma vlasama, ale spis me to stve jako trend, protoze to maj najednou uplne vsichni :)

      Delete
  7. tiez nemam rada ludi, ale iba tych cudzich:)

    http://yn-spire.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. zajimavy zamysleni.. taky mam ted nejaky obdobi kdy me vsechno a vsichni stvou a tak trochu postradam smysl.. Loni jsme spolu delaly prijimacky na psycho, zkousis to i letos? ja jo, tak uvidime.. aja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zkoušim, tak doufam, že se tam potkáme! Připravuješ se na to hodně? :)

      Delete
    2. no ani ne :D ackoli vim ze bych mela.. neco jsem nacitala behem roku, ale porad by tomu slo dat mnohem vic :) co ty?

      Delete
    3. Vubec, mirne sem se preorientovala na jinej obor a chtela sem to jenom znova zkusit :)

      Delete
    4. ..a uz vis jak to dopadlo? Ja jsem se dostala a jsem nejstastnejsi :) tak jestli budem spoluzacky ! :)

      Delete
  9. ...to je tím, že nám všem chybí slunce...

    ReplyDelete